Wonderful_mom Kizlar bebeğim 11 aylik tahlil verdik büyük ihtimal rota.. evde ilacla tedavi edilebilir mi acaba.. bir kızım daha var kimsede kalmiyor bensiz.. doktor yatirabiliriz dedi ..nasil yatiracam bilmiyorum evde tedavisi yok mu bu illetin 🙁🙁
MoRella Wonderful_mom Öncelikle geçmiş olsun. Maalesef rota virüsü evde tedavi etmeniz oldukça güç. Çünkü sürekli sıvı desteği yapılması gerekiyor ve bu da ancak ilaç da içeren serumla sağlanıyor. İshal ve varsa kusmadan dolayı yoğun bir su kaybı oluyor ve bu da vücudun elektrolit dengesini bozuyor. Gözetim altında olması şart.
Annababy Maalesef ki vücudu susuz kalmışsa evde tedavisi olmuyor. Kusmaması için bir enjeksiyon yapacaklardır ondan sonrasında bol bol besleyin hastanede.
Wonderful_mom Annababy MoRella Gktggelis Civciv123 kizlar çok şükür rota negatif cikti enfeksiyondanmis.. yatis dedi evde kizim var bensiz kalamaz diye 2 saat hastanede kalacaz sivi destegi alacak. Yarin yine getrcem.kan gazina bakacak tekrar
Gktggelis Wonderful_mom rotada olmayabilir canım bağırsak enfeksiyonuda olabilir bende aynı şüoheyle götrdğm ama rota çıkmadı bağırsak enfeksiypnu çıktı oda kötü kusması isahli 10 gğn durmadı çok şükür ilaçlarla iyileşti asala yemedi sadece suyla besledim yedğini çıkarıyodu
Civciv123 Wonderful_mom Geçmiş olsun öncelikle rota virüsü geçirmiş bir çocuk annesi olarak söylüyorum maalesef evde tedavi mümkün değil bir çocuğunuz daha varmış ona bulaşma ihtimali yüksek. Bizde hastanede yatarken kızım rota oldu artık her hangi bi yerinden mi doktorlardan mı bilmiyorum ama yanımızda yatan hastayı bile apar topar odadan çıkarıp başka odaya aldılar. O yüzden büyük ihtimalle yatış verir doktor.
Gktggelis Wonderful_mom ben demiştim canım serum verilicek o bugünlük rahatlatıcak onu sonra ilaçla devam edilebilir çünkü serum günü kurtarıyo ilaçsız asla iyileşmez
Civciv123 Wonderful_mom Çok geçmiş olsun sevindim adınıza. Kan gazını lütfen hemşirelere aldırmayın doktorlar alsın
Civciv123 Wonderful_mom Benim kızım uzun bi süre hastanede tedavi gördü bizden de çok alındı kendi ablam anestezi uzmanı o durumda ona söylemiştim o uyarmıştı beni o çok acılı bir işlemmiş normal kan alma gibi birşey değilmiş tavsiyem doktorun almasını rica edin
Wonderful_mom Civciv123 damar yolu açıldı bizde. Sonra o damar yolundan kirmizi şırınga gibi bir seye damlattilar.. normal kan alma gibiydi