Zbebek esractl tamamdır çok teşekkür ederim gerçekten de hava yağmurlu diye dereceyi arttırdım bu lekeler de arttı :(
Znpmd Babamız sakallı bizim o öptüğünde tam olarak bunlardan çıkıyor, nemlendirici sürüyorum babası öpmeye ara verince geçiyor.
HurremSultannn Zbebek üzerinde yelek var. Havalar artık ısındı benim bebehimde de olmaya başladı sicakliyorlar sanırım canım yelek yakıyor yüzlerini giydirmiyorum artik. E bebekten penye yelek aldım 2 tane birini.yikayip diğerini giydiriyorum.
Melikemom Zbebek canım benim kızımda da oldu doktor bepanthol sensiderm kullan dedi kullanıyorum uyurken sürüyorum ince tabaka halinde geçiyor tekrarlayınca yine onu sürüyorum
S2022 Bebeğiniz yenidoğansa oluyo,biz yüzünü pamuğu ıslatıp siliyoduk sıcaktan olmştu bizim kendiliğinden geçti,birde üst üste çok birşey gydirmyin evde
Cns15 Zbebek canım isilik bu çok kat kat giydirme çocukları sıcak hasta ediyor soğuk değil .sırt ve göğüs tarafı sıcaksa korkma
Harunsmsk Zbebek zaten bebegin yeleği görünce direk kendimi gördüm siz de☺️ bende maalesef öyleyim dogalgaz yanıyor uykudan kalkınca mutlaka yelek giydiririm yada sırtına bez koyarım terini alsın diye bebekler bu kadar sıkıyı sevmiyorlar 🤭
Zbebek Harunsmsk Evett ben de öyleyim üşütüp hasta olmasın derken isilik yapmışım demekki… daha dikkatli olacağım 🙏🏻
Serifemete Anne sütü yağlı olunca oluyor derler bizde ilk haftalar vardı kırk yeni çıktı küçük küçük var yine. Adapte süreci diyede biliyorum