Zbebek Kızlar bebeğimin yüzünde böyle şeyler çıktı 2 gündür başta önemsemedim ama arttı gibi ne bunlar başına gelen var mı
Nurannee- Zbebek doktora gitmiştik sigara içen biri mi öptü demişti. Sigara içen öpüyorsa böyle oluyormuş. Hala babası öpsün böyle oluyor. Sigara sebepliydi bizim.
HulyAzram Bebeğimin ilk 3 haftasında falan böyleydi hatta daha çoktu normal diyolar isilik olabilir bide yeni doğduğu için havaya alisamiyomus cilt kendini yeniliyomus döküntü gibi olmuştu devamında
AzraTalha Zbebek aynı şekilde benim bebeğimde de var. Doktoruma sordum anne hormonları anneye geçtiği için çıkabiliyormuş. Bazılarıda anne sütü bebeğe yaradığında çıkar diyolar. Yani elhamdülillah korkacak bişey yok geçiyor zamanla
Harunsmsk Zbebek zaten bebegin yeleği görünce direk kendimi gördüm siz de☺️ bende maalesef öyleyim dogalgaz yanıyor uykudan kalkınca mutlaka yelek giydiririm yada sırtına bez koyarım terini alsın diye bebekler bu kadar sıkıyı sevmiyorlar 🤭
Bugleminannesi28 Zbebek yenidoğan sivilcesi deniyor ona benimde öyle olmuştu doktor direk bephantol krem önerdi ve düzenli kullanımda geçmisti 2-3 gün içinde.kuru ciltlerde oluyormuş ve genelde birçok bebekte yenidoğan sivilcesi oluyor dokunmamak sikmamak lazm