Seydaaa5 gerçekten bilmiyorum biz hiç fark etmedik çünkü kızımda çok anormal bir durum olmadı . Huysuızluğu vardı hafif, aşı olmuştu aşının huysuızluğu sandık . Bir de annem bugün eli kulağındaydı sürekli dedi heralde çok hafif kulağına vurdu . Şimdi elimizi sürüyoruz tırtıklı orası.hemen yan tarafında diş eti şiş resim çekmeye çalıştık öyle gördük