Her gün aynı saatlerde ağlıyorsa ya cadı saati gelmiştir sebepsiz ağlıyor olabilir ya da kuvvetle muhtemel açlık ağlaması yaşıyor olabilirsiniz, sağdığınız sütü ya da kullanıyorsanız o saat gelmeden önce mama vermeyi denemenizi tavsiye ederim. Eğer aynı şiddette huysuzluk ve ağlama yapmıyorsa açlık ağlamak olduğunu düşünebilirsiniz.