Irmakmelegim bende öyle diyordum ama şımarıklık ediyormuşum. Hatta biri bana burdan , akıtırsa görürsün demişti. Farkettim ki gerçekten akıtıyor. Benim kızım da 26 aylık avent veriyorum ona. Ama oğlum da bu çileyi daha fazla çekemem lansinoh a geçtim direk. Birde benim kızım da başka marka almıyor diye avent in kara borsa olduğu zamanlar bir biberon emziğinr 400 tl vermiş biriyim bende. Dediğim gibi sadece şımarıklık etmişim. Ama emzik de avent kullanıyoruz hala. Alıştırma bardağı da akıttı , onu da nuk aldım efsane diyorum susuyorum