Ecee_0661 Arkadaşlar philips avent biberon satan varmı?? Dogdugunda almistim ama plastik almisim ve mlsi az mama filan icmiyor ama biryere giderken sutumu filan sagiyorum yada ihlamur vs. koyuyorum biberonda guzel iciyor oylesine cam baska biberon aldim onu istemedi aventin camını alicaktim sonra buraya yazayim dedim belki satan vardir diye.
EkiminAnnesi Ecee_0661 Bende var satabilirim. İlana da koymuştum. 240 ml büyük boy cam. Bebeğim doğduğunda almıştım 2 li. Biri büyük biri küçük ama hiç kullanmadı. Küçük olan kırıldı. Onun başlığıyla birlikte 2 başlık var 0m ve +1m şeklinde.
gocebebirbayan Ecee_0661 avent en pahalı ve en kötü biberon markası. Akıtıyor öyle böyle değil. Aldığım belki 7. biberon ama hepsi akıttı. Cam plastik hepsi hemde. Lansinoh a geçtim
siriuss_ Ecee_0661 ben satabilirim 2 tane evde var zaten. Bir tane de antikolik sipariş ettim. Ama şey de yapabilirsiniz. Avent emzik kısmını bulup elinizdekine takabilirsinşz
jd16 Ecee_0661 240ml cam var elimde. Lansinoh kullanmayı tercih ettiği için kısa bir süre kullandık. Tek emziği var.
Ecee_0661 gocebebirbayan Hmm anladim kisiden kisiye değişiyor demekki ben gayet memnunum bebegimde onu guzel tutuyor o yüzden bende baska marka almakta tereddütte kaldim , lansinoh nasil memnunmusunuz
Irmakmelegim gocebebirbayan valla kızım doğduğundan beri avent kullanıyorum ne akıtma ne başka bisi hiç bir srn yasamadim kızım şuan 20 aylık hla kullanıyorum çok memnunum avent in emzik biberon suluk herseyini kullanıyorum kızım başka hiç bir marka kabul etmedi mesela
EkiminAnnesi Ecee_0661 Sıfırı şuan tek büyük cam olan 300 küsur sanırım 250 ye verebilirim. 2 başlıkla birlikte. Sıfır gibi zaten bebeğim bir kez bile kullanmadı :/
Ecee_0661 siriuss_ Kac ml birde ucu kac ay icin aslinda zaten uyguna biberon bulursam emzik kismini sıfır almayi düşünüyorum bakalim bulamazsam zaten biberonuda sıfır alicam evdeki kucuk boy hemde saglik acisindan cam daha iyi
Ecee_0661 EkiminAnnesi Hmm basliklar bana uymuyor birde 250 tl demissiniz üstüne kargo parası falanda eklenecek 300 olucak az daha ekleyip sifirini alabilirim teşekkür ederim ginede 🌸
EkiminAnnesi Ecee_0661 gönül ister ki cam biberonu vereyim sadece ama benim de başlıklar bir işime yaramaz :) 200 düz olsun sizin için 🙏🏼
siriuss_ Ecee_0661 büyük boy istiyorsan o da var. Emzik de hem yenidoğan var zaten delik açsan kullanılır ya ekstra delik açıyorlar çok takma onu. 1 aydan sonra kullanılan var bşr tane de 3 aydan sonra kullanılan var
Ecee_0661 EkiminAnnesi Baslik uysaydi cok iyi olurdu dusunurdum canim bana +6 ay lazim birde ekstra baslik almam gerekiyor oyle olursa sıfırı ile ayni paraya denk geliyor yoksa dusunurdum teşekkür ediyorum yinede. 🥰
jd16 Ecee_0661 Kullanıldı ucu, hatta kaynatmaya bağlı olarak sararma var. Ben +1 ay olarak sipariş etmiştim ama görselde de görürsünüz 2 yazıyor, anlamadım. Lansinoh a göre akışı biraz hızlı. Uygun fiyata veririm, içinize sinmezse başlık alırsınız.
Ecee_0661 jd16 Akisi hızlı lazim zaten bize +6 kullaniyoru o 4 delik sizdeki 2 numaraymis o da 2 delik olması lazim , fiyat olarak ne düşünüyorsunuz?
Ecee_0661 siriuss_ Buyuk boy düşünüyorum zaten canim evdeki kucuk ama plastik cam daha saglikli ondan degistirmeyi düşünüyorum