Ekvatoral Bety annemlere kızartmıştım az sebzeleri. Köfteyi her halükarda tavada halledin bence. Sonra fırında pişirdim ama çok yağlı olmuştu. Normalde ben azıcık yağlar fırında ön kızartma işlemi gibi yapardım. Sonra tekrar fırında birleştirirdim. Bir çok kişide hiç bir işlem yapmadan fırına koyuyor. O daha pratik.
Selcan Bety menunuz gayet güzel ramazanın olmazsa olmazı güllaç yapabilirsiniz tatlı olarak misafirler çünkü tatlı oluyor yani. Eğer ki seviyorsaniz yapımı da basit hafifde oluyor. Yada kadayıf, revani tarzı şerbetli tatlı olabilir