Bety İyi geceler hanımlar Yaklaşık 13 kişi olacağız 15 diyelim Mercimek çorbası misket köfteli sebze kebabı pilav Pilav Salata Kırmızı köz biber yoğurtlu Havuç tarator Yaprak Sarma Tatlı bulamadım henüz fikirlere açığım Nasıl menü sizce yorumlara açığım bebeklerim 🧡
en_sevdiklerim2 Bety masmavi3mutfakta nın efsun tatlısı var şerbetli. Çok basit az malzemeli ve çok lezzetli oldu.Dün misafirliğe giderken yapıp götürmüştüm (iki çeşitli yapılıyor videoda ben tüm hamura fındık koydum tarçın koymadım) tarife bakarsanız basitliği görürsünüz🌸
UmutsuzPolyanna Bety benim fiz misafir menüm tatlı da bence çok minik porsiyonlarla sütlaç olabilir çünkü doyunca hafif bi atıştırmalık arayabilirler ☺️
yesimeness Ellerine sağlık şimdiden gayet güzel menü bebekle zaten daha ne yapcan tatlıyıda gelen getirsin 😂
Bety yesimeness ayy bebe 2 tane hemde 😂 inşallah Bir yere göndermeyi planlıyorum şuan yoksa çok zor 😅
Hkshkshsk Bety zaten yemekler bı tık ağır oluyor insan tatlıya yer bulamıyor yemeye ağır bı tatlı yiyince iyice fenalasiyir hafif olması güzel olur
Bety en_sevdiklerim2 bu sayfayı biliyorum YouTube en çok izlediğim sayfa olur kendisi çok seviyorum tam tutuyor tarifler bu tatlıya hemen bakıyorum 💛 çok teşekkür ediyorum
Bety Deletedmom_68 yaa senin menün nasıldı İzmir güzelim 🧡 evet güzel bir tatlı çok yatkınım şuan bunu yapmaya
en_sevdiklerim2 Bety evet bende çok seviyorum tüm tariflerini gözüm kapalı yaparm şimdiye kadar tutmayan olmadı 🌸 yaparsanız afiyet olsun şimdiden (ben kafama göre tarakla şekil verdim her şekli alıyor o tatlı) ⚘️1 bardak sıvıyag⚘️ yarım süt ⚘️kabartma tozu ve⚘️ un istege göre fındık vs
Zeyno111 Bety Menü ideal daha ne olsun ortaya belki bir çeşit börek gidebilir paçanga gibi.. Hafif sütlü tercih ederim ben genelde Magnolia, Tramisu, San sebastian chesscake olabilir bir tık ağır olacaksa Kadayıflı muhallebi, Kıbrıs tatlısı olabilir.
Bety Zeyno111 teşekkür ediyorum 🌸🌸🌸 bende börek düşündüm ama fazla mı olur diye düşünüyorum gelen kısım bi tık yaşlı san sebastisan hitap etmeyebilir 😬 Kıbrıs tatlısı güzel olur aslında sağolun ❤️
newmom15 Bety bugun iftara davetlidir trilice ve 3 kaşık tatlisi vardı yemelere doyamadık şerbetli tatlı çok ağır oluyor. Sütlü soğuk tatlı tercih etmelisiniz
Deletedmom_68 Bety Ben de yarın ağırlıcam nasipse anca mutfağımı toparladım🫢 mercimek çorbası izmir köfte patates püresi yaprak sarma avcı böreği havuç tarator çoban salata kıbrıs tatlısı cupcake🫶
Arenimo Tatlı olarak tiramisu yapabilirsiniz bence hem güzel hem hafif 😋 menü çok güzel, afiyet olsun şimdiden 🌸