Grkmmm-35 hayır içiniz rahat olsun hiç bir sıkıntı olmaz allahın izni ile🤲bende 5 ay uçla emzirdim.ne sütümde azalma oldu ne bırakma çok şükür 🤲 arada bir deneyin uçsuz,zamanı geldiğinde emmesi iyice güçlendiğinde alcaktır göğsünüzü allahın izni ile 😍 bende hep tereddüt ediyordum,sağ sol ağzı olan konuşuyordu! birinin yanında emzirmek istemiyordum,sırf uçla mı emziriyorsunnnn aaaaaa diyorlardı.kulağını kapa onlara.şimdi sorunuzu görünce kayıtsız kalamadım yazdım😍😍