Bi_anne Benim bebehimd ebaslarda uzun bir süre silokon meme ucuyla emdi bıraktırmak için bayağı çaba sarf ettim ve sonundq bıraktı gayette emiyor . Sen inslari boşver zaman zaman belli araliklar denemeye devam et
dyt-tugce Hangi marka kullanıyorsunuz peki? Wee baby kullanıyoruz ama ucu daha kısa olanlar varmış sanırım
Grkmmm-35 dyt-tugce Önce wee bayby kullandım sonra eczane ürünü bir marka aldım ama hatırlamıyorum markasını, öğrenirseniz bana da söyler misiniz ucu kısa olanları.
Betlakbayir Benimde 3 aylık oldu hala silikon uçla emiyo zaman zaman denemeler yaptım ama olmadı. Ağladı huysuzlandız Sütüm tazyikli geliyordu onu daha çok rahatsız ediyordu. Evet temizliği falan külfet ama en azından böyle daha rahat ediyor bence ve anne sütü alıyor. İnşallah bi gün kendi bırakır sütler de dengelenir
Abide91 20 aylık olduk hala silikon göğüs ucuyla emiyor aksine iyice bağımlı oldu. Ne kadar erken bıraktı o kadar kolay olur ilk başlarda çok uğraştım bıraktırmak için ama olmadı bilinçlendikce çok zor artık bende ustelemedim sonra silikonu bıraksın diye 20 aydır o şekilde emiyor 🙂
Busniscio Bizde 52 gündür silikon kullanıyoruz çıplak verince deliriyor çocuk bulmak tutmak ıcın ama çok aç olduğunda tutuyor bi beş dakika en fazla
mavikelebek_ Grkmmm-35 şöyle yaptım başta çok ağlıyordu emmiyordu tabi ki ama uyku arasında tutuyordu bir şekilde yavaş yavaş o şekilde başladım bir de çok aç olunca saldırdığı için fark etmiyordu , almadığı zamanlar oldu silikonu taktım tabi ara ara sonra yşne arada göğsümü vermeye çalıştım ama önce hep kendi göğsümü denedim eğer çok inat ettiyse pes ediyordum eninde sonunda alılıyor böyle yapınca. Biraz zaman alabilir ama onlar için en sağlıklısı bu
Simgealp39 Grkmmm-35 merhaba ben de 2,5 ay silikon uç ile emzirdim sonra kendi ucu istemedi silikonu bıraktık fakat malesef 3,5 ayda memeyi de bıraktı beyfendi
Grkmmm-35 Simgealp39 işte alışkanlık yaptığı şeyi bırakınca memeden kesilebilir diye duydum ben. Ucu bıraktığınız için bırakmış olabilir mi ?
Bebis61 Grkmmm-35 benim bebeğim de başka türlü emmiyordu 3 buçuk ayından sonra kendiliğinden bıraktı çok şükür . Zorlamadan ara ara göğsümü veriyordum bir iki tutup emiyordu sonra ağlıyordu . Bir gün hiç ağlamadan emdi o günden sonra silikonsuz devam ettik ☺️
Bebis61 Grkmmm-35 hiç takmayın kafanızı onlara benim de göğüs ucum yoktu mecburen silikon uçla verdim herkes öyle bırakır falan dedi çok şükür bir sıkıntı olmadı 3 buçuk aydan sonra göğsümden direk emmeye başladı . Hemşirenin de dediği gibi hiç ememesinden iyidir yeter ki güzel beslensin
nefertitiwoman Bebis61 benim bebeğim 10 günlük silikon uçla emiyor ama sanki süt ona tam gitmiyor ve doymuyor meme de verdim birini bazen tuttu diğerini hiç tutamadı mecburen sağıp veriyorum. Silikon uçla nasıl doyar bu bebek kaç dakika emzirme lazım ki iki saati buluyor bazen yine de doymamış oluyor sanırım uçtan süt gitmiyor
Grkmmm-35 Bebis61 ben de bu fikirdeyim. Silikonla emzirmek kolaylık sanıyorlar bir bilseler onun temizliğiyle uğraşmak ne zor.
Keremikobayky Grkmmm-35 doktorum plastik ucun bir süre sonra sütte gerilemeye sebep olabileceğini söylemişti. Sütün devamlılığı için bebeğin ağzıyla yaptığı hareketin memeye değmesi gerekiyormuş. Her beslemede memenizi tutturmayı deneyin bende 1 ay uğraştım 1 ayın sonunda tutturabildim.
ezgislifeburda İlk 5 Ay çok üzüldüm silikonla emiyor diye normalde arada ciplakta aliyor ama bir iki fırt sonra takmadım amann emsinnde ne kadar emerse dedim şimdi 7.5 aylık 2 haftadır silikonsuz emiyor bi gün vermedim ve öyle devam etti hiç takmayın üzülmeyin inanın ben çok üzülüyordum değmezmiş nasıl emerse emsin bosverjn zaten nasibinde ne kadar varsa
Minnakbebik Grkmmm-35 ilk silikonla başladım . Sonra yavaş yavaş silikonsuz emzirmeye başlayıp silikonu tamamen bıraktı. 8 aylık olacağız emziriyorum. 2 yaşına kadar bile silikonla emziren var. Neden bıraksın ki biberonla mama verince , biberonla veriyorsun diye mamayı bırakıyor mu?
Grkmmm-35 Minnakbebik Ben de aynı şeyi söylüyorum da aile büyüklerinden bir iki kişi duydukları şeyler yüzünden yorum yapıyorlar. Bazı hemşireler silikon ucun memeyi erken bıraktırdığını söylüyormuş, anne bebek teması yokmuş. Mama kullanan anneler de bebekleriyle temas edemiyorlar ama çocuk mamayı bırakmıyor.
esma-nur nefertitiwoman hangi marka üç kullanıyosun canım bana ilk hastaneden lansinoh aldırdılar ama onla ememedi wee baby aldım yumuşak olduğu için kolay tutup rahat emdi
Grkmmm-35 nefertitiwoman hayır sizin sütünüzle alakalı bir durum vardır. Ben 2 aydır kullanıyorum sütümün bol olduğu zamanlar silikon uç bir bakıyorum dolmuş damlıyor hatta üstüm başım süt içinde kalıyor. Doyduğundan eminim yani. Bebeğiniz daha küçük tam çekemiyor da olabilir.
Bebis61 nefertitiwoman ucunda sütü görmüyor musunuz ben sütün rengi değiştikçe geldiğini anlıyordum başta bana dA öyle doymaz gibi geldi sonra bir akrabamız sayesinde sağma işini bıraktım rahat ettim
Bebis61 nefertitiwoman bu arada ben sabredip uzun süre emziriyodum 35 dk falan ilk zamanlar daha da uzun . Sütün rengi sarıya döndüğünde tamam diyordum
Simgealp39 Grkmmm-35 sanmıyorum çünkü uçtan sonra daha güzel emiyordu o dönemde meme reddi başlıyor bazıları geçiyor bazıları benim gibi oluyor malesef. O emmedikçe süt azaldı az gelince bebeğim emmedi böyle bir kısır döngü
Bilgilianne21 Grkmmm-35 nasıl temizliyorsunuz açıkcası ben sürekli kaynatamıyorum her kullanımdan sonra suyla yıkıyorum sadece
kubrella Grkmmm-35 silikon ucla meme reddini çözdük 5 buck ayligiz hala emiyor inşallah bırakırız ucu ama en azından benim kokumu alarak emiyor öbür türlü sagarak veriyordum bana da eziyetti
Grkmmm-35 kubrella evet böyle meme reddini çözen anneler var aksine bana memeyi bırakır diyorlar şaşırıyorum.
AnurgulA kubrella canım ben de meme reddi yasıyorum 3,5 aylık bebeğim ve mama da yiyor biberonla, biberonu alıyor göğsümğ almıyor, sırf bu yüzden sağma makinesi aldım sağıp vereyim diye ama silikon uç da mı denesem? sağınca emdiği kadar süt çıkmıyor çünkü
Minnakbebik Grkmmm-35 aman sen büyüklere bakma. Bırakırsa o zaman da sağıp veririm de . Zaten 6. Ayda ek gıdaya başlayınca biberona başlıyacak de. Bu büyükler bi susmuyor. Çok biliyorlar
esma-nur Grkmmm-35 canım benim kızım 4 aylık bazen denedim çıplak vermeyi ama asla almadı şimdi kendisi bıraktı silikonu göğsümü tutmaya başladı çok şükür..
Grkmmm-35 esma-nur silikon uç kullanan çoğu anne bu yorumu yapmış inanın içim rahatladı. Çevredeki sesler etkilemişti beni üzüldüm durduk yere. Umarım benim bebeğim de kendiliğinden bırakır.