cukcukreis merhaba yok henüz başlamadım. Rapor alarak biraz daha uzatıyorum iznimi.
Bakıcı buldum bir tane ama henüz hiç onda uyumadı 😩 bir bugün arabada giderken kucağında uyudu o şaşırtıcı oldu ve ümit verdi. Eve sallanan beşik aldık kurup onu deneyelim diyoruz sallanırken uyur belki diye. Valla ne yapacağım ben de bilmiyorum inşallah uyur bebeklerimiz 🙏