Ahe 6 aylığız. Emerek uyuyor. Bazen kucakta gezdirirken kucakta uyuyakalabiliyor. İşe başlayacağım bakıcı vs arayışındayım. Çalışırken ne yapacağımı bilmiyorum. İnşallah bakıcı uyutabilir. Emzik de vermiyorum. En büyük korkum bu.
Gerçi evden çalışıyorum bir şey olursa emziririm ama sonuçta çalışmam da lazım bir taraftan. Bakalım ne olacak .