Benim de öyle bir haftadır ne kucakta ne beşikte hiçbir yerde durmuyor atak haftası sanırım. Uykusu var sürekli ağlıyor mızıl mızıl tüm gün hele akşam olunca. Bi de uyumuyor napsam sonradan kendi yorulup dalıyor. Ben de derdi var sanıyordum ama yok şükür tamamen dönemsel bence sizinki de🥹