Gece uyuduğunda mesela arada uyanıp da altını falan alırken aşırı pür neşe oluyor. Gündüz ise uykuya dalamama, sürekli yorgunluk hali nedeniyle yüzü mahkeme duvarı gibi oluyor. Bütün günü mutsuz ve mızmız geçiriyor. Ben uyku ile ilişkili olduğunu düşünüyorum. Çok uyuyan bebeler hep daha neşeli oluyor.