Sedaalya Annisvebebisi yok biberonu küçükkende verememiştik ama yine denedim bir şans belki diye yok almadı
Annisvebebisi Sedaalya siz de biberondan için, o görsün. Abartarak için mmm çok lezzetiymiş vs gibi. Ama açlık saati olsun. Belki susamıştır. Su da öncesinde birkaç yudum alsın
Sedaalya Dondurmalikahve mamayı görmüyor zaten kupa bardağa koyuyorum ki anlamasın diye şırıngaya çekerken de o görmesi diye gizli yapıyorum ama şırıngadan mama geleceğini biliyor artık sanırım.
Baloglumm41 Konudan alakasız bebeğinizin kilosunu boyunu sorabilir miyim benim oğlumunda kilosu çok az boyu kısa doktor normal diyor ama bende takıyorum ister istemez