Selam hanımlar,
Kızım 13,5 aylık ve kilosu az. Doktorumuz raporlu mama verdi. 1 hafta dene kilo alımına bakalım işe yarayacak mı diye.
Suluğu ile verdik yok,bardak denedik yok,alıştırma bardağı var onunlada içmedi. Çay yemek kaşığı falan denedik yok. En son şırınga aldım öyle verdim ama 1 gün verebildim 2.gün anladı tabi artık istemiyor.
Ne ile verebilirim bana bir akıl verin ne olurrrr