Bsraak DAO dediğim gibi fırınınız çabuk pişiriyo demek ki ya 5 dk bekleticeksiniz mesela yada 180 de 7!dk pişireceksiniz bide ben fansız pişiriyodum
Kerem_mom Murataleyna1406 kabartma tozu acılaştırıyor ve şişiriyor ortada sufle falan kalmıyor 😀 yanlışlıkla bi kere koymuştum