1 yumurta , yarım çay bardağı şeker, yarım çay bardağı süt ,1 yemek kaşığı kakao, 1 paket vanilya, yarım su bardağı un . Bunları çırpın.
1 buçuk kaşık tereyağ ve 1 kare sütlü çikolatayı ben hep Ülker kırmızı paketi kullanıyorum. Benmari üsulü eritin. Diğer karışımın içine ekleyin. Önceden ısıttığınız 180 derece fırında 10 dk pişirin . Dakikaya dikkat edin kek olabiliyor tam 10 11 dk olmalı