Nurumm12 Alinealoneee 23 aylık , ben dört beş ay önce iki şişe kullandın iyiydi ama tekrar düştü sanırım bu ara zorluyor 🥹 sidefer iyi marka ama ben de onu kullanmıştım öncesinde ocean kullandım o işenyaramadk sanki