Alinealoneee ugurbocegmm yeterli evet benim kızımda 2 yaşında 2,5 ml veriyorum oğlum 4 yaşında 5 ml veriyorum 🥰
ugurbocegmm Alinealoneee teşekkürler 🙏 eczacı bı kaşık demişti de gerçi içimde kaşık yok ölçü var 😁 bende üstünde yazana göre davrandım fazla gelir küçük diye😊
Alinealoneee ugurbocegmm rica ederim şurup kaşığı varya onda ml ölçüsü var oradan ayarlayabilrdiniz zaten 2,5 ve 5 ml yazıyor kaşıkta
Alinealoneee Nurumm12 merhaba şurup kaşıkları var onda ml yazıyor 2,5 ve 5 ml diye oradan ayarlanabilirsiniz
Agness Kullanan anneler merhaba ,bende mollers tuttu furutti kullanılanuyorm, kabinda 3 ay içinde tuketiniz yaziyo. Siz 3 ay dolunca attınız mı, kullanmaya devam mı ediyorsunuz ? 3 ayda yarı bile olmuyor ki
Nurumm12 Alinealoneee bir çay kaşığı diyolar ama 2.5 ml çay kaşığından fazla oluyır en doğrusu ilaç kaşıkları
Alinealoneee Nurumm12 açıyor diyemem ama çocukların alması gereken en önemli vitamin hem beyin gelişimi için hem bağışıklık İçin çok önemli ❤️🙏
Alinealoneee Nurumm12 Demir değerlerine baktırdınız mı ?? Genelde Demirin düşük olması çok etkiliyor çocukları ve bebekleri benim oğlumda iştahsızlık olduğu zaman anlıyorum Demiri düşmüş sidefer veriyorum biraz kullandığım zaman fark ediyor iştahta siz yine doktora danışın tabii 🥰