selmapinar [bilinmeyen] pişirilerek yapıldığı için vitaminleri gider diye vermedim ben pişmeden yapılan yani kaynamış ılınmış suyla yapılan bebelac kaşık mamaları var eltim başladı ordan biliyorum ondan deneyin derim.
Nesli123 Deletedmom133 arımama diğer mamalardan daha iyi ama 4 aylıkmış vermese dahaiyi bi doktora danışsınderim doktorlar 5 buçuk yada 6 aydan sonra öneriyor