Yaren_0607 Hndealnathn ilk önce bebeğiniz için başınız sagolsun çok can yakıcı birsey bende bilmiyorum ne yaşadığımı şuan emin olamıyorum ama çok heyecanlıyım yapmak istiyorum test hemen
Busragokceberra Yaren_0607 Ben de sürdü hatta daha sonra aylar sonra tekrar başladı ve doğuma kadar sürdü 🤭☺️
eylulmin Yaren_0607 ilk gün kahverengi çamur gibiydi. Bi pedi dolduracak kadar gelmişti bende. İkinci ve üçüncü gün sadece tuvalete gittiğimde hafif bi pembelik gelmişti.
Nazendehanim Yaren_0607 birinde beklediğim adet günü iğne ucu kadar pembemsi geldi diğerinde adete 9 gün kala iki üç damla kahverengi gelmisti
Nazendehanim Yaren_0607 benim tek seferlik olmuştu iki üç gün süren bir akıntı devildi,adet gununuze ne kadar var
Alparslan616161 Yaren_0607 2 haftalık gebeydim yerleşme kanamasını yaşadığımda bildiğimiz adet gibi yoğun kanamam oldu 3 gün sürdü zaten 3 gün olmamda şüphelendim dedim bidaha ki ay olcam mı olmazsam test yaparım olmadım test yaptım 6 haftalık gebe çıktım
ece_arel Yaren_0607 benimde her hamileliğimde geldi ama oğlumda çok geldi 3 ay yattım düşük tehtidine dönüştü şakır şakır geliyordu şimdi 2 aylık ara ara oluyor doktor sorun yok kanama alanı yok gayet sağlıklı yerleşme kanamasıdır dedi
Yaren_0607 Nazendehanim benim adet gunum 3 uydu 8 inde oldum şuan ama az az geliyo bilemedim ben doğum yaptığımdan beri her ay farklı günlerde oluyorum
Nazendehanim Yaren_0607 gebeliklerde ilk haftalarda kanama olabiliyor bu yerleşme kanaması da olabiliyor düşük riski de olabiliyor adet gununuz geçtiyse test yapı doktora gidin gebelik varsa riske atmaya gerek yok bazen fitil veriyorlar çünkü 🌸