Biri oğlumda geldi biri kaybettigim bebeğimde.oglumda gebeligimi biliyordum zaten 3 haftalikti öğrendiğimde 6haftalikken 1 damla kadar kahverengi devamı olmayan bir lekelenme yaşadım ilk ve sondu. Kaybettigim bebeğimde adetimden 1 hafta önce lekelenmeler başladı.bu böyle olmayacak ne lekelnme bitiyor ne adetim geliyor diye test yaptigimda çift çizgi çıktı gidip kan verdim 1 aylik hamile olduğumu ogrendim nasip olmadı 3 aylıkken kalbi durdu kızımda hicbirsey yaşamadım