Bukadar olur ya :)) hepimiz ayni seyleri yasiyoruz galiba :)) tam post acacaktim bunun icin..
2 ay 5 gunluguz. Oglumunda ayni salyalari akiyor. Dis icin cok erken dicem ama bende 4 aylikken cikarmisim 8 aylikken hafif hafif kendi basima yurumeye başlamışım koltuklardan destek alarak. Bayada erken konusmusum. Cocuk bana mi cekti acaba :)