Sudenurr bence kehribar alın o hem salyayi kesiyor hem ilerde diş çıkarırken de daha rahat çıkarmasına yardımcı oluyor.ayni zamanda ağrı kesici özelliği de var. Ben oğlumda 1.5-2 aydan beri kullanıyorum 4.5 Ayligiz şuan dişleri kaşınıyor ama öyle onu çok rahatsiz etmiyor kehribar kullandigimiz için. Öyle aman aman salyamiz da yok tavsiye ederim .