Huma_kus34 kasimonbes olabılır benim kardeşime annem zamanında vermişti çok kıloluydu suan baya zayıf mesela ama o bebek fazla kılolu normal değil gibi
happiestMom Kesinlikle cok iyi bir mama. Ben hem emzirip hem mama veriyorum gazlı bir bebeğim olmasına ragmen bizi hiç etkilemedi kakasını da gayet güzel yapıyor kabızlık sorunu yaşamadık. Ben baska bir mama deneme cesaretinde bile bulunamıyorum açıkcası 😊
kbra-10 ben de meme+mama gidiyorum hipp kullanıyorum gayet memnunum bir sorun yaşamadımsadece iki gündür kaka yapamıyor və bugün mamadan sonra kustu sanırsam fazla geldi 🙈🙈🙈🤦♀️
Minikkussum kasimonbes aynen benimde bebeğim ondan 10 gün falan küçük ama benimki ufacık geliyo bana onunki baya kilolu boğumlu bence çoğunlukla mama veriyo yarayana yariyor
kasimonbes Minikkussum bizde hep mama verdik sutum yoktu ama onunki masaallah sisman bi bebek aptamilden dolayı herhalde