Ben oğlum için kullanıyorum. Gayet güzel. Gaz sorunu ve kabızlık problemi yaşamıştık diğer mamalarda. Hippe geçince sorunlarımız çözüldü şükür. Rahatça gazını da çıkarıyor, kakasını da yapıyor. İçeriği de temiz o yüzde öneririm. Bende organik combiotic olanı kullanıyorum. Oğlum 5.5 aylık ve severek yiyiyor. Diğer mamalarda ağzından geri çıkarıyordu bunda öyle bir sorunda olmadı şükür.