Esra93 evet ctesi sadece. Ben tavsıye uzerıme gıdıp memnun kaldım. Nisada arkadasım ilker beye sunnet ettirdi oğlunu. Ben de orada yaptırıcaktım. Ama muayne edıp elime kağıt tutusturdular 🤷♀️ Doğru duzgun bilgi alamadım. Memnun kalmadım. Burada muayne dahıl fıyat soyluyorlar . Tam oldu bitti oluyor :))