prensesannesii3 altına kilotlu çorap almayı unutmuşum onu alacağım soğuk olursa elbisenin iiçine uzun kollu badi giydireceğim sıcak olursa direk öyle giydirip kot ceketle çıkaracam dışarıya. Bi tutam saçı olduğu için lastik tokayla anca bağlanır o yüzden toka almadım😂