tazeanneyimben Kızlar bebişlerinize ne aldınız bayramlık ya hangi siteye bakabilirim bazılarına baktım ama güzel bir şeyler bulamadım varsa öneriniz linkiniz alırıııım
-Ozge- tazeanneyimben Erkek annesiyim ama bir kızım olsaydı kesinlikle bu ikisinden birini alırdım özellikle çiçekli olana aşık oldum alıp kenarda saklamamak için zor tutuyorum kendimi 🙂 https://ty.gl/vcsauead80 https://ty.gl/ml2u52tfs3
edafmo tazeanneyimben lcwaikikinin uygulamasından aldım salopet bluz takımı😻 kozabebekten de bakabilirsiniz uygun fiyatlı oluyor
prensesannesii3 tazeanneyimben lcw dan aldım ama şuan yatıyorum yarın atıyım unutturma 18 aylık kızım 😂🥰
zehraaktas tazeanneyimben salopet bluz takımı vardı onu giydiricem bir iki takım daha normal günlük kıyafet alıcam daha bakmadım internet alışverişini sevmediğim için çarşıya çıkınca bakacağım
tazeanneyimben -Ozge- aaaa bunlar şaka mı yaa tam benim istediğim gibi ama kalmamış yine de bakayım sayfaya teşekkürler canım
beybimomm -Ozge- çok güzel benimde kızım var 9 aylık şuanda elbisesi var bayram için 1 yaş doğum günü için çok iyi olur aslında teşekkürler inşallah o zaman kadar gelir
tazeanneyimben edafmo tamam canım bakayım ben de lcw da hem mağazada hem uygulamada bir şey bulamadım son çare burası gördüm burda da yazan yok dur bakalım 😂
Haffuse Ben daha bayram moduna girmedim🤣 Sizleri gordukce ne ka heyecan yoksunu oldugimu anliyorum… Bayramda havalar nasil olur ki?.. Nasil bisey almak gerek?..
tazeanneyimben Haffuse ayyy bende de var o hava nasıl olacak acaba düşüncesi ama almazsak bu hafta yetişmez diye düşünüyorum internetten alacağım tabii
Lalekalbur20 Zeyzeyneppp çevremde alışveriş yapanlar var çok memnunlar. Bende oradan almayı düşünüyorum.
Oykuus tazeanneyimben kızım 4 aylık ,Zara’dan elbisesini aldım.Küçük aylarda çoğu yerde bulamadım .Babet tokayı da instada bi siteden aldım.İlk bayramımız inş🥹
tazeanneyimben Oykuus oyy sevsinler analar Zara’dan giyinmez bebelerine alırlar işte ana gibi ana 😂🩷güzel günlerde giysinler