seyhannhri hepoyleolurzatenn antibiyotık ve balgam sokucu surup kullandık bana mısın demedı.. Bı aktardan macun aldım probolıslı ozel karısım. Onu verdıgımde wn cok ıatesıgım sey olugır. Resmen coxuk hep balgam kustu… Balgam sokucu surubun yapamadıgını yaptı.. Ates dusmeye basladı. Oksuruk azaldı.. Hala var ama eskısı gıbo değil
maysa-19 Lossehelin ilaçların adı neydi Bugün artık milyonuncu gidisimiz ciğerlere inmemiş antibiyotige gerek yok diyip asist verdi doktor ama fittirmak üzereyim artik
Lossehelin maysa-19 öksürüğe takılmayın ciğerleri temiz öksürüp balgamını atıyor genzini temizliyor dedi öksürük şurubu vermedi o yüzden
EbruBayrak merve5561 evet malesef kış basından beri 1 hafta iyi 2 hafta kötü 1 hafta iyi derken haftasına kötü. Hep böyle geçti
Alyatrd merve5561 Merhaba Öksürüğünüz nasıl oldu şu an , neler uyguladınız, bizde aynı durumdayız o yüzden soruyorum 🙏🏼
VerdaY hepoyleolurzatenn bizde de vardı kızım 3 aylıkken oldu aynısı ventolin denedik geçmedi başka bi doktora gittik cortair diye bir ilaç verdi hava verdik sabah alsam cok sukur gectı doktorunuza bı danısın ıstersenız
Alyatrd merve5561 bizim 15 gündür vardı öksürük , son 3 4 gündür iyiydi tam geçti şükür dedik bugün tekrar başladı 😣 gündüz pek değil ama gece çok fazla oluyor , sürekli tekrarlıyor anlam veremiyorum 😣🤦🏼♀️
ecosummm merve5561 ayn inanın 1,5 aydır öksürüyor balgamlı kuru değişiyor gün gün siz basıl oldunuz uzun süre geçmiş ama biz temmuzdan beri böyleyiz delirmek üzereyim antibiyotik hava şurup yok yani
merve5561 ecosummm bizim yaz başından beri iyiler şimdi iyiler demeye de korkuyorum valla hemen hasta oluyorlar iyiler desem ama kışın çok çektik öksürükten kızım kreşe başlamıştı geçen sene tüm kış hastaydılar öksürük hele ki aman Allahım hiç mi geçmez yani Zühre ana yeşil kutulu macun iyi gelmişti bizimkilere kozalak macunu sanırım adını unuttum bi bakın isterseniz
hurmakusi hepoyleolurzatenn bizde 1 audir ayniyiz balgam var ama ne ates ne bi enfeksiyon hic bisey yok o balgam kaldi bogazinda cocugun Dr biseyi yok diyo oksurup atar ama bitmiyoki atamiyo
ecosummm hurmakusi ay sizin de mi aynı bizimse bazen balgamlı bazen kuru ama hep var gün içinde bizim 1,5 ay oldu resmen
hurmakusi ecosummm bitane damla verdi bugun bakalim kullanim 1 2 gun eger ise yararsa sizde bi danisin doktora kullanin Bide odayi surekli nemli tutuyorum buhar makinasıyla yadq islak temiz bez kaynamis su gibi şeylerle
ecosummm hurmakusi inan ne yapacağımı şaşırdım biliyor musunuz bitmiyor geçmiyor resmen bazen kriz gibi geliyor daha da artıyor
ecosummm merve5561 sonunda nasıl geçti acaba inanın doktor doktor gezmekten yorulduk bizim de hiç geçmeyecek gibi sanki