Kızlar çıldırmak üzereyim neredeyse 20 gündür oğlumda balgamlı öksürk var geçer gibi oluyo tekrar başlıyo antibiyotik kullandık buhar veriyorum sürekli yok yok yok geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım salgın var galiba hastanede tüm çocuklar aynı öksürüyordu bi fikir vern ne yapaym ya zeytinyağlı sarımsak kürünüde denedim