bence siz önce doktorunuzu değiştirin persentilden düşmüyorsa bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum ben de oğlum kısa ve zayıf diye farklı farklı doktorlara götürdüm kan testleri normaldi herkes normal yapısı bu dedi kimse bana şu kadar aylık gibi, gelişimi geride demedi. her bebek tosun olacak diye bir şey yok. ki benim bebeğim o dönemlerde 1 yaş civarı aşırı yemek seçiyordu şu an 22 aylık yemek seçmeyi bıraktı daha çok yemeye başladı aşağı yukarı 10,5 kg boyunu tam ölçemiyoruz durmuyor ama tahminim 83-84 cm civarı. ve iki kere persentilden de düştü %15teydi iki kere %10a düşüp tekrar çıktı. birinde yürümeye başlamıştı diğerinde el ayak ağız hastalığı olmuştu bu düşmeye rağmen doktoru bir ay bekleyelim eski persentiline dönerse sorun yok dedi. minyon vs olacak diye de düşünmeyin bence çocukların asıl boyu ergenlikte belli olur.