Raskolnilov 10 aylık kontrolünde oğlumun 71 cm boy, 7675 gr kilosu, 42,5 cm kafa ölçüsü çıkmıştı. Buna gelişim geriliği denmiyor minyon bebek deniyor. Bende eşimde uzun boylu yapılı insanlar değiliz haliyle bebeğimizde bize benziyor. Siz ya da eşiniz yapılı değilse o tarafa çekmiş demek ki. Yani gelişimi geri diyip kendinizi üzmeyin, bebeğiniz sadece minyon bi bebek. Ek gıdayla toparlayabilirsiniz ama kilo almayan bebek almıyor. Her bebek tombiş olmuyor maalesef. Herkesin boyu kilosu eşit değil görüldüğü üzere, bebişlerde böyledir. Küçükken minyon olup ergenlik döneminde birden boy atanlarda oluyor. Canınızı sıkmayın, ek gıdayla birlikte toparlarsınız umarım 🌸