Derin18 sütüm Yok , sütüm yetmiyor diye birşey var !!! Yaşayanlar bilir. Sütün artması içim herşeyi yapıp , düzenli beslenip ,organik beslenip , bol su içip , süt yapan yiyecekler yiyip ,sıcak duşlar alıp , düzenli uyumaya çalışıp , sinir stres yapmayıp vs vs kısacası dikkat edip , taaki o çocuğu memeye getirip çocuk memeyi çekip çekip ağlıyor ve süt gelmiyor ! Ağlıyor çünkü o çocuk aç . Tekrardan deneyip yüne yine yine aynı şeylerle karşılaşınca sütün Yok veya sütün yetmiyor demektir .yani sütüm Yok , sütüm az diye birşey var. Mesela ben 5 ay full emzirdim sonra baktım sütüm azaldı ve yetmedi ve akşamları sadece mecbur mamaya başladım .denemediğim şey , yapmadığım şey kalmadı .ama Yok süt eski haline gelmedi .