Derin18 benimkilerde 4,5 aylık 3.ay öğürmeye ağlamaya girdikleri için emmeyi bıraktılar , düzenli beslenemedim ikiz çok zor biri kolikti çok huysuzlrdı gece gündüz sağmam da çok zordu şimdi baktım da göğsümün ucunu sıktım 1 damla süt eğer süt yapıcı falan içsem gelir mi ki sağsam falan bebekleri emdiremiyorum öğürüyorlar hala