Sadeturkkahvesi almiladan yatak alacaktik cocuguma cok begendim ve malzemesi gercekten kaliteliydi arkadasimda kizina almisti cok memnundu ama marangoz tanidik bulunca ayni modeli daha uyguna ona yaptirdik. Yaptirmamis olsaydik almiladan alacaktim gercekten kaliteli bence durusundan bile belli oluyor. Attiginiz ustunde cadiri olan modelin cadirsiz halini yaptirdik bizde☺️ Cilek mobilya asiri ve gereksiz pahali buluyorum sahsen