dilan-58meva yani bizimde 3 ay aradan sonra emdi tabi -_- ama bende çok denedim kendimi zorluyordum. Süt sagma makinem bozulunca mecburen bir deneyeyim dedim ve tuttu belkide çok rahat bir an olması önemli aslında yanında kimse yokken bebeginle temas etmeyi öneriyorlar emmese bile gögsün kokusunu sıcaklıgını alması için