dilan-58meva bence sütünüzü artırmaya çalışın zorla emzirin,şuan ek gıdayı düşünmek için çok çok çok erken,tabiki emmeyebilir ama siz yılmayın deneyin bebeğinizin gelecekteki sağlığı için ,ekstra bir sebep yok ise eğer,henüz bebeğinizin bağırsakları sütünüz ve mama dışında bir şeyi tolere edecek durumda değil ,hatta mamalarda bile kabızlık yasanabiliyor,Sağlıklı güzel günler diliyorum