moonlight____ ben gaz damlası istemiştim doktordan o bunu yazmış, bende gaz damlası sanmıştım probiyotik olduğunu bilmiyordum, evet bazı yorumlardada böyle bahsetmişler bi hafta felan ıkınma oluyormuş anca öyle yarıyormuş bende genelde sabah saatlerinde veriyorum, salı günü kontrol var bi daha sorayım bi doktora. Siz emmeden sonra sırtına pat pat vurunca gazı çıkıyo muydu çocuğun, benimkinin bazen çıkar bazen çıkmaz çıkmadığı zaman mecburen öyle yatırıyorum çok üzülüyorumda :(