Kullanan var mı memnun musunuz? Doktor bunu önerdide eczacıda bilgi yazmamış sabah mı vereyim akşam mı aç mı tok mu bilemedim? Dün 3 damla şeklinde verdim gündüz, gece sabaha kadar ıkındı çocuk kakası varda yapamıyo gibi normal mi yoksa ilaç yan etki mi yaptı anlamadım, en doğru şekilde nasıl kullanabilirim acaba