Benim bebeğim 4,5 aylık sanırım şuan atak döneminde uykusu azaldı daha sık uyanıyor zor uyuyor ve birde emerken çırpınıyor bir ara uykusunda çırpınırdı video çektim 2 Farklı doktora gösterdim biri odası sıcak dedi ama 23 derece diğeri de atak döneminde dedi ama o zamanda uyku problemi henüz yoktu bende anlamadım neydi. Şimdi uykusunda değilde emerken çırpınıyor sürekli hareket halinde böyle durum yaşayan varmı