Benim bebeğım de 8. Hafta; pazartesi geceden bu yana uyku sorunu yaşıyoruz. Ne gündüz ne gece derin uykuya dalamıyor; sadece kucakta uyuyor 😵
İlk birkaç gün saat başı emmiyordu, şimdi biraz eskisi gibi 2 saatte döndü. Atak öncesi çok düzenliydi uykusu yemeği, çocuk bozuldu 1 haftada 😵