Ayaklara yazıyı ama ben bitkisel ilaçlar yağ faln yapan bı kadından almıştım 35 lirays.1er damla ayağına 1damlada karnına dedi masaj olarak.gunde 3 kezi geçmesin dedi.ben sıkıntı olmasin diye 2 kullandım.ama çok düzenli kullandım sabah 9aksam 9da banyo yaptırıp uyguladım. Bu arada kullanınca hemen çorabını giydirip sıcak tutmak gerekiyormuş zaten şimdi havalar soğuk giydirirsiniz ben Ağustos ta falan kullandığım için özellikle belirtmisti