duruaksoy [bilinmeyen] canım benim arkadaşımda yeni doğum yaptı bebeişi çok gazlı doktoru bu mamayı önermişi hidrolize bir mama olduğu için tadı biraz buruk endşie etmek demiş. senin bebiş yemiyor mu?
Symnur333 duruaksoy canım benim kızım 4 aylık 3 aylıkken similac alerji maması verdi yemedi başka verdi onu da istemedi sonra bunu söyledi biraz daha tadı güzel dedi. Bu aya kadar hep aptamil gos- fos formüllü olanı kullandık. Taşı daha güzel onun. Zorlansakta içiyor ilk bunu da içmedi şimdi biraz biraz ama neden verdiğini anlamadım kimi kılo için falan dedi aksi gibi kılışı ayına uyumlu çok şükür.. kafam buna karıştı.
hanifedog [bilinmeyen] ablam sezaryen doğum yaptı bebeğin bağışıklığı güçlensin diye bu mamayı önermiş doktor
nagehanyorulmaz [bilinmeyen] benim arkadaşım kullanıyor doktor probiyotikli ve sinidirmi rahat olduğu için önermiş. aslında bağışıklığı daha güçlenme ihtiyacı olan bebeklere veriliyormuş diye biliorum
selmapinar [bilinmeyen] arkadaşıma önerdi doktor sezeryanla doğum yaptı daha hassas oldukları için hem mikrobik olarak hemde allerjik olabilme riskine karşı önceden önlem olarak verdi aptamil prosyneo sıkıntısız içti çok şükür kızıda çok memnun yani
ozlemsenel Kullananlardan duyduğum genelde bağışıklık için sindirim alerji gibi şeyler için bide özellikle sezaryenle doğanlara yazılıyor galiba
Melek030 17062019 merhaba post eski kalmis ama. Benim bebeğimde aynı anlattığınız gibi peki bu mamayi kullandıktan sonra kilo alımı ağlaması düzeldimi cvp verirseniz sevinirim
17062019 Melek030 Merhaba Bu mamayı bir süre kullandık. 6.ay bittikten sonra değiştirdik. Yaradı şükür alerjisine iyi geldi kilo almaya başladı ozaman lar