Catlakbiranne Hkshkshsk Daha fazla geciktirmeden mutlaka yaptırın git gide hareketli oluyorlar ve zamanla zorlaşıyor daha da hareketlenme den yaptırın bizde 10 aylıkken yaptırdık
Hkshkshsk Catlakbiranne benimi 9 aylık emekleme yürümesi var ondan korkuyorum yürüyünce düşüyor arada canı acır diye korkoyyorum
Catlakbiranne Hkshkshsk Oğlum ayağa kalkıyordu tutunup. Evet hareket ettikçe canı yanıp dikişleri kanıyor ama yürümeye başlayınca hiç durduramazsınız İlk 2 gün dikkatli olursanız sonrasında sıkıntı olmuyor
2cocukluanne222 Hkshkshsk bu konuyu ben dün doktorumuza sordum yaz sıcakları gelsin daha iyi olur bebeğiniz için acele etmeyin sıcakta altını acarsin gündüzleri havalanir üşütme derdide olmaz dedi bende bekliycem o yüzden
babyyyy1 Hkshkshsk ben gecen hafta yaptirdim sünneti cok zor oldu bebeğimin ve klips çıktığı gün kanamaya başladı ne yaparsak durmadi hastaneye gittik gece 4′e kadar hastanede kaldık hala tamamen iyilesmedi her çiş yaptığında ağlıyor bu kadar zor bi süreç olduğunu bilmiyordum oglum dün 5 aylik oldu
BabyBaB Hkshkshsk biz geçen hafta lokal anestezi ile yaptırdık 5 aylığız hemen iyileşti iyi ki yaptırdık
Ogulluana Hkshkshsk ne kadar erken o kadar iyi biz 6 aylıkken yaptırdık daha çabuk iyileşiyor erken yaptirdikca
Niisaa Hkshkshsk geç bile kalmışsın ben 45 günlükken yaptırdım doktorum o zaman aynı zamanda aile dostumuz ilk 3 aya kadar 3 günde 3 ay ve sonrasında 2 2.5 haftaya geçtiğini söyledi bebekler ilk 3 ay hızlı hücre yenilerler ve daha hızlı iyileşir bezde sünnet ettirmek daha iyi bence hemen yaptır
Gny18 Hkshkshsk ikizlerim 3 aylıkken yaptırdık bizde, hem bezli hareketleri kısıtlı olduğu için hem de büyüyünce travma kalmaması adına küçükken yaptırmak daha mantıklı bence. Havalar ısınmadan yaptırsanız daha iyi olur. 1 haftaya iyileşiyor zaten.