Hkshkshsk Ne kadar küçükken yaptırırsanız o kadar iyi. Ben 5,5 aylıkken yaptırmıştım o zaman bile geç kalmıştım yani çünkü bakımını yaparken sağa sola dönüyor çok zor oluyor. Bir an önce yaptırın benim fikrimce yani isterseniz önce bir doktorla da görüşüp sorabilirsiniz sonuçta en iyi zamanın ne zaman olduğunu onlar daha iyi bilir 🙏🏼