-_-hUysUzvetatlikadin _nurellaaaaa o zaman alabilirsin alma planın varsa bence erteleme artar fiyatı kesin
asiltonunmommysi _nurellaaaaa oğlum şu an 19 aylık geçen yaz tüm yazı onunla geçirdik biz oturmaya başladığından beri. Mavisi var bizde ama geçen arkadaşımda bitane gördüm onu daha çok beğendim ben bu bana abimin hediyesiydi o yüzden kullanmaya devam ediyorum. Buna benzer bi şeydi albebek ten almış o https://ty.gl/7044t1769o
miracmoms Oğlum 5 yaşında hala kullanıyoruz diyebilirim benim çok işime yaradı markete pazara vs giderken çok kullandım şimdi 1 yaşında bebeğim var biraz daha büyüsün ona da 2-3 sene kullanırız heralde:)
miracmoms _nurellaaaaa evet sürekli olmasa da oğlum bazen sürmek istiyor o şekilde kullanıyoruz ben çok memnun kaldımtavsiye ederim :)
canoskii _nurellaaaaa kızım 8 aylık birkaç gün önce aldık bide 600 e. Şuan bile bindirip aşağıda gezdiriyoruz bugün parka götürdük cok rahat ettik bagajı da var biseyler koyabiliyoruz hafif birsey zaten yaza pahalli olur diye aldık şimdiden bile diyebilirim ki iyiki almışız aslında o scooter olanlardan almak istiyordum ama bayagi pahalli buda iş görüyor düşünceniz varsa alın bir an önce
Umutveannesi canoskii merhaba 600e nerden aldınız acaba hiç o fiyata görmedim de uygunmuş sizin aldığınız
Aybikeee _nurellaaaaa 14 aylık bebeğim var bebek arabasında asla durmuyodu bunu deneyelim dedik bindirince hiç sesi çıkmıyor uzun uzun yürüyoruz ama evimin asansörü yok malesef tek başıma çıktığım zaman zorlanıyorum önce çocuğu çıkarıyorum sonra geri inip bisikleti vs
canoskii Umutveannesi ben Sakarya da yaşıyorum buradan bisikletciden aldık trendyolda da 690 a gördüm ama
Umutveannesi canoskii ben 800den aşağı görmedim ya bizde sakaryalıyız bakayım bende bulurum belki yarın
canoskii Umutveannesi tozlu caminin karsisindaki bisikletciden aldık biliyorsanız orayı hatta bizim aldığımız ittirmeli yer çift tutuş tek tutuslar biraz daha uygundu