_nurellaaaaa yakın mesafede elim ayağım diyebilirim. Kızım 21 aylık dışarda geziyoruz parka gidiyoruz ama dönüşte çok yoruluyor. Kucağıma alıyorum mecbur. Bu sefer ben yoruluyorum 😅 yakın mesafede bu çok iyi oluyor, ayakları pedala asla yetişmiyor, yetişse de çevirmeyi zaten bilmiyor. Ama uzak mesafe asla önermemz uykusu geldi mi yatılmıyor. Bazen kızım yaslanmak istiyor kafasını koymak istiyor bakıyor arkası boş, geri toparlanıyor kıyamıyorum 🫶 ben bi elimle arabayı diğer elimle kızımı kucaklayıp aşağı iniyorum. Çıkarken de kızım yavaş yavaş çıkıyor merdivenleri bende arabayı taşıyorum. Hafif araba. Çok rahat oluyor. Kızım 1 yaşına yeni girmişti aldık o zamandan beri kullanıyorum.